Jesteśmy lokalnym bankiem z polskim kapitałem, który łączy tradycję spółdzielczości z nowoczesnym podejściem do finansów. Obsługujemy klientów w promieniu 50 km od Suwałk, rozwijając się dynamicznie jako jeden z najprężniej działających banków spółdzielczych w północno-wschodniej Polsce. Działamy na rzecz rozwoju naszych klientów i regionu: wspieramy rolników, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz osoby prywatne.
Naszą strategią jest proste i bezpieczne bankowanie, oparte na bliskości, zaufaniu i realnym wsparciu. W centrum stawiamy człowieka: zarówno klienta, jak i pracownika. Wierzymy, że dobry zespół to podstawa sukcesu, dlatego stawiamy na otwartość, rozwój i wspierającą atmosferę pracy.
Oferowane stanowisko:
Doradca Klienta
Docelowe miejsce pracy:
Punkt Kasowy w Sejnach
Zakres obowiązków:
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych,
Kompleksowa obsługa Klientów, w tym obsługa kasowa,
Budowanie relacji i pozytywnego wizerunku Banku,
Rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie najlepszych rozwiązań.
Wymagania:
Wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe (ekonomia/finanse/bankowość będą mile widziane).
Zdolność budowania relacji poprzez zrozumienie potrzeb klienta.
Pozytywne nastawienie do pracy z klientem.
Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w zespole.
Wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
Zdolności sprzedażowe, nastawienie na realizację celów Oddziału.
Sumienność, rzetelność, dokładność, zaangażowanie, systematyczność, dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność, gotowość do samodzielnej i stałej nauki.
Dobra znajomość obsługi komputera, w tym Word, Excel.
Dodatkowym atutem będzie:
doświadczenie w sektorze bankowości,
znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie w obsłudze kasowej,
posiadanie prawa jazdy kat. B,
miejsce zamieszkania w Sejnach lub bliskiej okolicy,
mile widziana znajomość języka litewskiego.
Oferowane warunki:
Interesująca i pełna wyzwań praca.
Stabilne warunki zatrudnienia.
Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wynagrodzenie stałe /wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona w toku rekrutacji w zależności od posiadanego doświadczenia/
Premie uzależnione od wyników i zaangażowania.
Nagrody jubileuszowe.
Świadczenia socjalne.
Karta MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
Możliwość rozwoju i nauki.
Przyjazną atmosferę i realne wsparcie zespołu.
Prosimy o składanie zgłoszeń w formie CV do 8 sierpnia 2025 r. wyłącznie poprzez stronę internetową Banku https://bank.suwalki.pl/praca/.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna Banku
Administratorem danych osobowych kandydata jest Bank Spółdzielczy w Rutce-Tartak z siedzibą w Suwałkach, przy ul. Sejneńskiej 2, Kontakt tel.: (87)565-04-45. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Szczegóły na temat zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora dostępne są na stronie internetowej Banku.
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Jeżeli w przesłanym CV przekazuje Pani/Pan dane, które wykraczają poza wskazany zakres, Bank przyjmuje, że wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie dobrowolnie je przekazując.